מעצרי הראווה: שוחררו מחצית מהנערים שנעצרו אמש

ישראל רובין No Comments on מעצרי הראווה: שוחררו מחצית מהנערים שנעצרו אמש

עורך הדין המלווה את הנערים עדי קידר מסר בתגובה להחלטה המקוממת: "הטענות המשפטיות הללו לא זכו למענה. בית המשפט הולך כעיוור אחרי יחידת ימ"ר ש"י שהיא כאמור לא נוקפת אצבע לשלום הציבור היהודי"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמחצית מהנערים שנעצרו אמש (שלישי) שוחררו מתחנת המשטרה, בעוד בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרם של הנערים הנוספים.

מעצרם של שמונה מהנערים הוארך עד יום שני, ומעצר קטין נוסף הוארך עד מחר, זאת למרות ששניים מהעצורים מסרו אליבי הסותר את הימצאותם באירוע.

בנוסף, במהלך הדיון אישר נציג הימ"ר כי החשדות נגד הנערים ששוחררו זהים לחשדות נגד העצורים שהובאו להארכת מעצר.

למרות זאת החליט השופט אלעד לנג להאריך את מעצרם.

עו"ד עדי קידר שייצג את הנערים מטעם ארגון חוננו תקף את החלטת ביהמ"ש "‏בית המשפט האריך את מעצרם של החשודים תוך שהוא לא מתייחס כלל לטענות כבדות משקל שעלו בדיון, הן לגביה השיהוי הבלתי מוסבר בחקירה ובמעצר והן באבחנה שהתקיימה בין העצורים כאן לעצורים אחרים ששוחררו".

עוד הוסיף, "הטענות המשפטיות הללו לא זכו למענה. בית המשפט הולך כעיוור אחרי יחידת ימ"ר ש"י שהיא כאמור לא נוקפת אצבע לשלום הציבור היהודי, ורק דואגת לרווחת הציבור הערבי. אנחנו נגיש ערעור על ההחלטה הזאת, ואני בטוח שבית המשפט המחוזי יורה על שחרורם לאלתר".

עו"ד נתי רום שייצג גם הוא את הנערים מטעם חוננו מסר "‏מדובר בשיירה שנסעה והותקפה באבנים. היחידה החוקרת ימ"ר ש"י מודה כי איננה חוקרת את טענות החשודים כי הותקפו באבנים כלל. אלא חוקרת רק את היהודים, הדבר הזה לא מאפשר חקר האמת ומהווה שיבוש חקירה. אנחנו מקווים שהדברים יתבררו בביהמ"ש המחוזי".

נזכיר כי הלילה נעצרו 19 נערים וצעירים יהודים ב'מעצרי ראווה' ע"י שוטרי ימ"ר ש"י. עו"ד עדי קידר ועו"ד נתי רום סייעו לעצורים מטעם ארגון חוננו.



0 תגובות